Artur Bazak Artur Bazak
419
BLOG

Oświadczenie Mariusza Bulskiego i Ewy Stankiewicz, 30 kwietnia

Artur Bazak Artur Bazak Polityka Obserwuj notkę 106

Oświadczenie Ewy Stankiewicz


Żadna z kilkudziesięciu osób występujących w filmie Solidarni 2010 nie otrzymała pieniędzy, ani też nie została umówiona na rozmowę (nie mówiąc juz o "podstawieniu"!). Wszystkie rozmowy zostały nagrane spontanicznie. Kłamstwo jest karalne. Osoby, które za pomocą fałszywych insynuacji podważają wiarygodność filmu odpowiedzą przed prawem.



 
Oświadczenie Mariusza Bulskiego


W nocy z Niedzieli na Poniedziałek ( 12 , 04 , 2010), drugiej nocy Żałoby Narodowej, po kilku godzinnym oczekiwaniu w kolejce do Księgi Kondolencyjnej wystawionej w Pałacu Prezydenckim, zostałem zupełnie losowo wybrany przez ekipę telewizyjna i poproszony o wypowiedź. Nie proponowano mi wynagrodzenia za wypowiedź, której udzieliłem,i nie podpowiadano mi, co mam mówić. Wszystko, co powiedziałem do kamer jest zgodne z moimi poglądami, i autorem tych słów jestem ja sam.


Po nagraniu dowiedziałem się, że jest to Księga Kondolencyjna kręcona na żywo, z której w przyszłości zostanie zmontowany reportaż.


Podkreślam, ze nie przyjąłem żadnej gazy za wypowiedzi których udzieliłem. Nigdy wcześniej nie spotkałem ani P. Jana Pospieszalskiego, ani P. Ewy Stankiewicz. Nikt nie kontaktował się ze mną i nie ustalał treści moich wypowiedzi. Nikt tez nie suflował wypowiedzi w trakcie nagrania.


Rownoczesnie pytam, czy jako aktor nie mam prawa wypowiadać się w sprawach ważnych i istotnych dla prawdy o tym wydarzeniu? Czy mój zawód automatycznie dyskwalifikuje moje poglądy?

Artur Bazak
O mnie Artur Bazak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka